Czy można prosić o identyfikację??? :)

Autor: <msawarzynski_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 11:01:50 MET

Witam!

No to moze ja zacznę :)
Otóz znalazłem ten okazik w Jerzmanicach Zdrój(tam gdzie mieszkam;))Pokazałem go raz fachowcowi (tak mi się wydaje) na giełdzie minerałów i powiedział że taka skała/minerał nie wystepuje w Polsce i niemozliwe żebym go znalazł :) Tak więc prosze o spojrzenie fachowym okiem na ten okzaik jeszcze raz:) Ja w nim rozpoznaje tylko płatki mikki (przynajmniej mi się tak wydaje;)) Moze wiecie jak się nazywa??? :) Dzięki

http://img153.imageshack.us/my.php?image=dscf32519ed.jpg
http://img470.imageshack.us/my.php?image=dscf32529qx.jpg
http://img470.imageshack.us/my.php?image=dscf32538rc.jpg
http://img153.imageshack.us/my.php?image=dscf32559wd.jpg