Re: Witam serdezcnie wszystkich kolekcjonerów

Autor: <topaz1962_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 06:09:20 MET

minerał został znaleziony w 1987r. w kamieniołomie w Borównie.
opis okazu
1.na podstawie melafiru znajduja się drobne kryształy kalcytu
wielkosci ok.5mm,w srud nich widać pezeswiecajace kryształy kwarcu
dymnego natomiast na krysztalach kalcytu znajdują sie okolo 1mm
igiełki nieznanefo mi minerału.jest on koloru złocistego z lekkim
polyskiem, gadzie niegdzie widoczne sa wtracenia barytu.
Wymiary:
okaz jest w krztałcie trójkata o podstawie 5cm i bokach 7cm

z uwagi na brak dobrego aparatu cyfrowego nie jestem w stanie
przesloac jego zdjecia,jednak gdtby bylo to konieczne to postaram
się o nie.