Re: referat:Góry Świętokrzyskie i Górnośląskie Zagłębie Węglowe

Autor: Zbigniew Greplowski <zbiggniew_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 20:27:28 MET

> Hej
> Wiem,ze ten temat nie jest czysto dotyczący mineralogii,ale
> jakby na to nie patrzec pewnie wielu geologów na tej grupie sie pojawia....
> Mam do przygotowania referat na temat permu i karbonu w Górach
> Świętokrzyskich

Czesc!

Jestem swiezo po wygloszeniu krotkiego referatu na zajeciach z Geologii
Regionalnej na temat karbonu Gor Swietokrzyskich :)))

Korzystalem przede wszytskim z artykułu:
Żakowa H., [1981] Rozwój i Stratygrafia karbonu Gór Świętokrzyskich,
Przewodnik LIII zjazdu PTG, str. 89-100

Fajne ilustracje (przekroje, mapki, skamienialosci) mozesz znalezc tutaj:
Kotański Z., [1959] Przewodnik geologiczny po Górach Świętokrzyskich,
Wydawnictwa Geologiczne, Warszawa
Stupnicka E., Stempień-Sałek M., [2001] Poznajemy Góry Świętokrzyskie -
Wycieczki Geologiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa
Mizerski W., [1994] Na tropach zaginionego świata, Wydawnictwo FORTIS,
Kraków

Ilosc literatury proporcjonalna do ilosci karbonu w G.Swietokrzyskich :)

Pozdrawiam,
Zbyszek

Bogini seksu >>> http://link.interia.pl/f18f2