referat:Góry Świętokrzyskie i Górnośląskie Zagłębie Węglowe

Autor: gudilkowa <wlochatka_at_USUNTOpoczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 19:37:29 MET

Hej
Wiem,ze ten temat nie jest czysto dotyczący mineralogii,ale
jakby na to nie patrzec pewnie wielu geologów na tej grupie sie pojawia....
Mam do przygotowania referat na temat permu i karbonu w Górach
Świętokrzyskich
i obszarze śląsko -krakowskim.
Zebrałam juz kilka waznych informacji,ale zdecydowanie przydałoby sie
wiecej.
Konkretnie muszę w referacie zawrzeć : karbonskie i permskie skaly
wystepujace na tym
obszarze oraz skamienialosci , jakie srodowisko, klimat itp w tamtym czasie
mial miejsce.
Czy ktos moglby mi polecic jakies stronki, ewentualnie książki na ten temat?
Bede bardzo wdzieczna.
pozdrawiam serdecznie