Re: Prosze zerkac fachowym okiem

Autor: <andrzejewski-minerals_at_tlen.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 22:59:17 MET

Nie pisalem nic i jedynie sledzilem rozmiary tego ,co jak przypuszczalem - nastapic moze po wyslaniu maila w wiadomej sprawie.
Teraz jedynie krotko bo mysle ze mam do czynienia z "mala prowokacja" - jednak w przeciwienstwie do owych elaboratow moralno-wychowawczych na moj temat ,jakie lecialy tu wczesniej - ten mail ma zupelnie inne znaczenie.Dlaczego?Tu jest o mineralach a nie o kolumbijskiej telenoweli.Ta jak to przypuszczam "mala prowokacja" jest piekielnie na dodatek dla mnie mila ,bo okaz jest fantastyczny.
Wszystkie 3 zdjecia maja tytul M1-M2-M3 - wiec jak sadze wlasciciel doskonale wie ,ze ma do czynienia z druza pegmatytowa z pieknymi krysztalami mikroklinu.Jesli sie myle ,to mam nadzieje ,ze mi to wlasciciel nie poczyta za grzech smiertelny i nie bedzie wbijal przez rok igiel w moja kukielke:)Niestety fotka nr2 nie chce mi sie otworzyc stad stilbitu nigdzie nie widzialem ,na 1-ce i 3-ce jest znikoma ilosc epidotu.Ale poza albitem i kwarcem widze cos jeszcze - strefy przerostow pismowych stad strzele ,ze rzecz z "naszych" lomow pochodzi:):):)
   Co chcialem dodac i dlaczego zdecydowalem sie na odpowiedz.Skala a mineral to dwa rozne swiaty ,zwlaszcza mineral w duzych ,automorficznie wyksztalconych krysztalach.Skala z kamieniolomu a skala z pola po obrobce lodowcem ,mrozem ,woda i mechanicznymi odksztalceniami + czas i zwiazana z nim dlugosc wietrzenia ,to juz calkiem inna bajeczka.Prosilbym nie popelniac kolejnego "drobnego" przeoczenia :):):) Tak przy okazji - chetnie kupie ten kawalek ,znalazlby sie bankowo w jednym z milych memu sercu miejsc ,zwanym Muzeum Ziemi.I to w kraju a nie za jego granicami - rozwaz prosze propozycje bo jest jak najbardziej serio.Pozdrawiam - Krzysiek