Prosze zerkac fachowym okiem

Autor: Piotr Sz. <psz_at_WYTNIJTOeulersoft.com.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 22:10:46 MET

Witam.
Doczytalem juz, ze moja prosba moze byc jak "leczenie na odleglosc" ale moze
taki "katar" da sie latwo zdiagnozowac.

Prosze zerknac na te fotki:
http://www.eulersoft.com.pl/piotr/M1.jpg
http://www.eulersoft.com.pl/piotr/M2.jpg
http://www.eulersoft.com.pl/piotr/M3.jpg

Ten kawalek skalki juz jakis czas robi u mnie za spory przycisk do papieru,
ale za skarby nie mam pojecia co to jest. Wiem tylko, ze zostal odlupany z
bloku granitowego wewnatrz ktorego byla komora wypelniona jakas gliniasta
mazia, a to jest fragment wewnetrznej sciany tej komory.

Moze ktos pomoze zidentyfikowac jakie to mineraly. Patrzac na niego chcial
bym wiedziec na co patrze :-)

Z gory dziekuje za pomoc.

--
Serdecznie pozdrawiam