Re: Kamienie do biżuterii

Autor: Justyna <tao_at_mehehe.net>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 14:13:24 MET DST

Piotr napisał(a):

> We Wrocławiu masz ponadto sklep typowo dla jubilerów na Kniaziewicza

O, nic nie wiedziałam o tym sklepie. Mógłbyś mi trochę przybliżyć, co
tam mogę dostać? Albo np. czy ten sklep ma swoją stronę internetową,
żebym trochę poczytała o ofercie? :)

Na giełdę wybieram się wrocławską, zdaje się jakoś w połowie grudnia.
Tylko to jeszcze dużo czasu, dlatego pytałam. A może osoby, które
wstawiają swoje "produkty" na tych giełdach sprzedają też gdzie indziej?

--
Pozdrawiam,
Justyna