Kamienie do biżuterii

Autor: Justyna <tao_at_mehehe.net>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 12:36:54 MET DST

Witam serdecznie :)

Od jakiegoś czasu zajmuję się biżuterią. Nic wielkiego - robię biżuterię
dla siebie i znajomych, czasem sprzedam coś na Allegro. Niestety sklepy
internetowe dla hobbystów są dość ubogie w ciekawe kamienie. I tutaj
moje pytanie - czy ktoś zna jakiś sklep (internetowy lub we Wrocławiu),
w którym można by kupić minerały/kamienie półszlachetne? Interesują mnie
wszystkie rodzaje, właściwie w dowolnym kszztałcie, ale jest jeden
warunek - muszą mieć dziurkę, tak żeby można je było nawlec na dziurkę,
na drut i ogólnie coś z niego zrobić.

Szukałam na Allegro, szukałam przez Google, ale niestety nic nie
znalazłam. Czasem się trafi jakiś naszyjnik z kulek, nic poza tym. Więc
może na grupie o minerałach, ktoś będzie umiał mi pomóc :)

I jeszcze jedno pytanie - czy na giełdach minerałów wystawiają tylko
duże okazy typu jakieś skały z minerałami albo plastry agatu, czy też
można zakupić coś mniejszego, co właśnie nadawałoby się do wyrobu
biżuterii?

Pozdrawiam
Justyna