Re: skamieniałe drewno - unikatowy okaz

Autor: Sara <sara_w_at_op.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 12:07:59 MET

Kolega Andrzej napisał:

> Tak miło zapraszasz, że nie sposób sie oprzeć nawet gdy się
> nie jest zbytnim pasjonatem tych "klocków". Ale rzeczywiście
> okaz bardzo interesująco wygląda. No i ta nazwa - Rhexoxylon
> africanum :-) robi wrażenie. Tak mi sie wydaje, że bez specjalnego
> hałasu i niemal na naszych oczach wzrasta tu całkiem poważna
> kolekcja. Ile to już okazów zgromadziłaś Sandro? Masz jeszcze
> jakąś krajową "konkurencję" w drewniano-kamiennej dziedzinie?

Bardzo dziękuję za słowa uznania !!! Z przyjemnością przekazę
je moim okazom - ucieszą się ;-))

Ile sztuk skamieniałego drewna posiadam w kolekcji trudno dokładnie
powiedzieć, ale napewno ponad 150 i coraz dotkliwiej doskwiera mi
brak dla nich miejsca ...
Z radością poznaję kolekcjonerów drewna niezaleznie od posiadanych
przez nich zbiorów. Jednak nie znam kolekcjonera z Polski, który
posiadałby tak urozmaiconą pod kątem lokalizacji i rodzajów drewna
kolekcję. A z ogromną radością poznałabym !
Może Ty Andrzeju poszerzysz zainteresowania o skamieniałe drewno ;-))?

Pozdrawiam serdecznie życząc udanego dnia

Sandra N.