Re: Nowa strona...

Autor: ToMaZ <niusy_at_autograf.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 17:27:24 MET

> Witam wszystkich po swietach i zapraszam na moja nowa strone
> www.geologia.prv.pl
>
> troche materialu juz wrzucilem, kilka galerii, wiec jest co ogladac:)
> Chcialem looknac twoja stronke i sie nie da wyskakuje mi ponizszy
> komunikat:

"Nie masz uprawnień do oglądania tej strony
      Możesz nie mieć uprawnień, aby przeglądać ten katalog lub tę stronę
przy użyciu podanych poświadczeń.

      Jeśli sądzisz, że przeglądanie tego katalogu lub strony powinno być
możliwe, spróbuj skontaktować się z witryną sieci Web używając dowolnego z
adresów e-mail lub numerów telefonu, które mogą być podane na stronie
głównej www.members.lycos.co.uk.

      Możesz kliknąć Wyszukaj, aby poszukać informacji w Internecie.

      Błąd HTTP 403 - Dostęp zabroniony
      Internet Explorer "