Re: Zdjęcia minerałów

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 09:49:26 MET

Użytkownik "artur_o2" <rutra_64@o2.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.97.1104133837.501.mineraly@man.lodz.pl...

> Jeœli mogę zaprosić wnioskujšc jednoczeœnie o konstruktywnš krytykę -
> zapraszam osoby zainteresowane zdjęciami kamoli na stronę
> www.tbm.lasowice.net [...]
> Tam zamieœciłem niezbyt udane zdjęcia fragmentu mojej kolekcji.

Krytyki nie będzie, bo aby krytykować (nawet konstruktywnie)
musiałbym umieć robić lepsze zdjęcia, a tych wcale nie uważam
za najgorsze. Miniatury wydają się nieostre, ale powiększenia za
to, bardziej plastyczne, bryłowate. Pytanie - jak osiągnąć efekt
tej plastyczności, oświetlając jednocześnie dobrze cały kamień,
tj. bez wyłącznie bocznego oświetlenia? Najbardziej podoba mi
się galena. Przez chwilę myślałem, że to coś uranowego. :-)

                                                     Andrzej.