Zdjęcia minerałów

Autor: artur_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 09:04:01 MET

Jeśli mogę zaprosić wnioskując jednocześnie o konstruktywną krytykę -
zapraszam osoby zainteresowane zdjęciami kamoli na stronę
www.tbm.lasowice.net Należy korzystając z menu po lewej stronie ekranu wejść
w "Fotogalerie" następnie "Galerie prac nie moich" i podstronkę "Warto
zobaczyć". Tam zamieściłem niezbyt udane zdjęcia fragmentu mojej kolekcji.
Niestety - z tego co widzę "obróbka internetowa" zdjęć zdecydowanie
pogorszyła ich jakość, nad czym ubolewam.
Pozdrawiam wszytskich życząc miłego oglądania.
Artur