Re: Temat poczty na portalu "patologiczna polska"

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 22:12:11 MET

> Andrzej ,ida swieta wiec nie chce sie klocic z kimkolwiek - wykasuj
> bezzwlocznie moj adres z ktorego wysylam tego maila ,z forum
> duskusyjnego i na jego miejsce wprowadz pseudometeoryt@yahoo.com Moze

W zasadzie sam moglbys dokonac tej zmiany w opcjach subskrybenta na stronie:
no ale skoro nerwy masz na postronkach to Ci juz zrobie te przysluge.
No problem. ;)

> jezeli spotkasz kiedys kogos kto nie mieszka w Polsce i zdarza mu sie
> niekiedy probowac otworzyc swoja skrzynke na wp ( jesli jeszcze ma
> tyle nerwow co ja i ja zachowal ) lub wejsc na czata - i opowie Ci o
> swoich wrazeniach zwiazanych z tym portalem to moze wtedy dotrze do
> Ciebie ze ani mi sie sni robienia czegokolwiek z czyms co dawno

Moim zdaniem uzywanie e-maila poprzez strony WWW ma sens tylko wtedy, gdy sie
korzysta z cudzego komputera np. w kafejce internetowej, a na swoim wlasnym
najlepiej jest zainstalowac jakiegos klienta poczty, np. Pegasusa Mail - ten
sposob korzystania z poczty elektronicznej jest znacznie wygodniejszy i
szybszy. Sam uzywam pmaila, wiec w razie problemow moglbym Ci doradzic, gdybys
sie zdecydowal go zainstalowac. Pegasusa mozna sciagnac ze strony:
http://www.pmail.com/ .

> powinno splajtowac. Krzysiek P.S.Ostatnim razem udalo mi sie wyslac
> maila korzystajac z ksiazki adresowej pol roku temu - moze tez mi
> chcesz doradzic jak mam sie uczyc ja obslugiwac?? Koniec - dosc

Moim obowiazkiem jako list-ownera jest zwracanie uwagi piszacym na te liste na
wszelkie nieprawidlowosci wystepujace w postach wysylanych na liste, ktore
lamia regulamin listy:
http://mineraly.pg.gda.pl/FAQ/index.html#Regulamin
badz internetowa netykiete:
http://evil.pl/pip/netykieta.html
Nie ma to nic wspolnego z nauczaniem kogokolwiek obslugi programow. Zwracam
jedynie uwage na odstepstwo od obowiazujacych norm, a lamiacy te normy juz sam
powinien sobie poradzic z problemem we wlasnym zakresie. To ze czasem usiluje
komus pomoc w pokonaniu problemu to tylko moja dobra wola, przyjazny gest z
mojej strony, szkoda, ze czasem opacznie rozumiany.

Andrzej Kasperowicz
Mineraly & ChemFan list-owner
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/
http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/