Temat poczty na portalu "patologiczna polska"

Autor: Krzysztof Andrzejewski <krzynianek_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 21:24:35 MET

Andrzej ,ida swieta wiec nie chce sie klocic z kimkolwiek - wykasuj bezzwlocznie moj adres z ktorego wysylam tego maila ,z forum duskusyjnego i na jego miejsce wprowadz
                         pseudometeoryt@yahoo.com
Moze jezeli spotkasz kiedys kogos kto nie mieszka w Polsce i zdarza mu sie niekiedy probowac otworzyc swoja skrzynke na wp ( jesli jeszcze ma tyle nerwow co ja i ja zachowal ) lub wejsc na czata - i opowie Ci o swoich wrazeniach zwiazanych z tym portalem to moze wtedy dotrze do Ciebie ze ani mi sie sni robienia czegokolwiek z czyms co dawno powinno splajtowac.
                                                                   Krzysiek
P.S.Ostatnim razem udalo mi sie wyslac maila korzystajac z ksiazki adresowej pol roku temu - moze tez mi chcesz doradzic jak mam sie uczyc ja obslugiwac?? Koniec - dosc bezdyskusyjna tego tematu - zmien moj adres ,skopiuje wasze ,poprzenosze co ciekawsze maile i likwiduje to dziadostwo raz na zawsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opowieści z ciemnej strony na DVD i Wideo
"CZTERY OPOWIEŚCI, KTÓRE UKAŻĄ WAM PRAWDZIWE OBLICZE CIEMNOŚCI"
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D13856&sid=287