Wiesnica - kwarc

Autor: Kruszk <kruszk_at_free.polbox.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 13:42:36 MET

Giełda Jawor 16.05.04 w Strzegom Morawa 27.06.04. w tych terminach odbyły
się giełdy. To już Historia
Jeżeli chodzi o szczotki kwarcowe i minerały Strzegomskie mam tylko na
wymianę i tylko wymiana.
Szczotki kwarcowe rejon Wieśnica - Taczali - Imbramowice - Szklarska
Poręba
Minerały Strzegomskie mam pojedyncze kryształy moriony do 4kg , skalenie
, albit , kalcyt .itd.......
Szukam Barytów ze Stanisławowa. Tylko ładne okazy interesują mnie
Na giełdzie Wrocław z Wieśnicy nic nie było.
Były kwarce pojedyncze z Jaroszowa i to wykopane 2 lat temu.
Zainteresowanych Proszę pisać na priva.
Pozdrawiam :
----------- > http://kruszki.republika.pl/ <-------