Re: Kalcyty z okolic Nowego Sącza

Autor: Kazimierz Kwasny <kkwasny_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 17:50:38 MET

> Mam proźbę - interesują mnie kalcyty z okolic Nowego Sącza ,
> ktore krystalizuja sie na piaskowcach. > jaki sposób krystalizuje sie ten
kalcyt na piaskowcu, i czy ktos
> może mam jakieś okazy tegoz kalcytu na wymiane/sprzedaż?
>
> pozdrawiam, mauro.
> Witam
Jeżeli okoloice Dukli gdzie jest kamieniołom można zaliczyć do okolic Nowego
Sącza to tam w starym kamieniołomie nazbierałem kilka kamyków mysle że
piaskowców z białymi kryształami na powierzchni oraz białych o strukturze
jakby słupkowej może z szczelin. po podaniu adresu prześle kawałki.
Pozdrawiam K.K.

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837