Kalcyty z okolic Nowego Sącza

Autor: mauro <und_at_op.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 22:32:54 MET

Witam.
  Mam proźbę - interesują mnie kalcyty z okolic Nowego Sącza ,
ktore krystalizuja sie na piaskowcach. W Krakowie na
gieldzie minerałów w zeszły weekend bylo jedno stoisko właśnie
 z kalcytami z okolic Nowego Sącza. Nestety nie mialem zbyt
duzo czasu by sie czegos o nich dowiedziec. Interesuje mnie w
jaki sposób krystalizuje sie ten kalcyt na piaskowcu, i czy ktos
może mam jakieś okazy tegoz kalcytu na wymiane/sprzedaż?

                      pozdrawiam, mauro.