Re: Wykopane w mineralnym archiwum.

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 15:30:25 MET DST

Użytkownik "Kropeczka" <kropeczka@ab.cc.pl> napisała
w wiadomości news:cip4vf$5d8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a nie wydaje się wam, że tez zalezy to troszeczkę od tego, kto
> tych studentów wprowadza..?:)
> Sama biegalam z mlotkiem po kamieniołomie,z większym lub
> mniejszym zapałem::) , ale zawsze wiedzeliśmy czego szukac..
> może zasługa prowadzących:)
>
> IMHO..chyba wolę patrzeć na grupę studentów, ktorzy z zapałem
> próbują coś znaleźć, nawet jeśli stukają bez opamietania niz na
> śmiertelnie się nudzących;))

Kropa :-) ! Ja nie wiem co NAM się wydaje, wiem co wydaje się mnie.
W pełni podzielam Twój pogląd wyrażony powyżej (IMHO itd.)
Napisałem w którymś z listów "Jakby nie było,- dawno nie widziałem
młodzieży z takim zapałem do pracy" i nie było moim zamiarem kpić
z kogokolwiek. Pewne rozbawienie, spowodowały u mnie wyłącznie
niespotykane techniki pracy młotkiem prezentowane przez dziewczyny,
zaś sam fakt podjęcia przez nie takiego "wyzwania" uważam za godny
szacunku. Brawo dziewczyny z Kletna! Pozdrawiam.

                                                         Andrzej.