Re: Wykopane w mineralnym archiwum.

Autor: Kropeczka <kropeczka_at_ab.cc.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 13:55:14 MET DST

> Andrzej - takie zachowanie jest typowe dla wiekszosci praktyk
> studentow geologii ,najpierw mlotek idzie w ruch a niekiedy
> tylko sporadycznie ( lub wcale ) dodaje sie umysl:)

hahaha;)
a nie wydaje się wam, że tez zalezy to troszeczkę od tego, kto tych
studentów wprowadza..?:)
Sama biegalam z mlotkiem po kamieniołomie,z większym lub mniejszym
zapałem::) , ale zawsze wiedzeliśmy czego szukac..może zasługa
prowadzących:)

IMHO..chyba wolę patrzeć na grupę studentów, ktorzy z zapałem próbują coś
znaleźć, nawet jeśli stukają bez opamietania niz na śmiertelnie się
nudzących;))

pozdr.
Kropeczka;)