Re: rudy miedzi

Autor: <dine_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 14:48:59 MET DST

> witam po wakacjach
> Buduję w firmie małą wystawę i w związku z tym mam pytanie:
> Czy ktoś z Was wie gdzie można kupić, zdobyć rudy miedzi takie jak:
> Bornit
> Malachit
> Chalkozyn
> Argentyt
> Kowelin

> Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1830

mam u siebie na stanie troche bornitu podobna sprawa jak u diagry bo to z tego samego źródła, a mianowicie z Sieroszowic poszukam może gdzieś znajde trochę malachitu. Posiadam też kilka okazów chryzokoli. Oddam to za pół darmo bo żona krzyczy,że za dużo kamieni w domu i się potyka. Jak coś czekam na wiadomość pod dine@interia.pl Pozdrawiam.