Obrobka kamieni

Autor: Adam Odbierzychleb <odbierzy_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 12:51:31 MET DST

Witam serdecznie wszystkich!

    Jestem tu nowy tak wiec moze dwa slowa o sobie. Mam na imie Adam i
mieszkam w okolicach Tarnowa. Mineralami interesuje sie od 2-3 lat i mam w
domu malutka ich kolekcje, zakupiona glownie na gieldach i wystawach.
Niedaleko mnie płynie Dunajec a takze sa zwirownie. W tych miejscach staram
sie znalezc rozmaite komienie ozdobne. Chcialbym je rowniez jakos obrabiac i
tu pytanie i porsba do wszystkich. Chcaialbym się dowiedziec jakich narzedzi
urzywa sie do ciecia, szlifowania i polerowania kamieni oraz gdzie takowe
mozna kupic (chodzi mi glownie o rodzaje tarcz szlifierskich i polerskich).
Jesli taki temat juz poruszano prosze o odeslanie mnie do niego. Dzieki
serdeczne i pozdrowienia dla wszystkich.
    Jesli cos zawalilem piszac tan list to przepraszam i czekam na krytyke.

Adam Odbierzychleb