parametry bentonitu

Autor: Ewa Daniuk <ewa13_13_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 11:33:18 MET DST

Ewa Daniuk ewa13_13@wp.pl

Witam wszystkich. Jestem nowa na tej liscie dyskusyjnej.
Studiuje Zarzadzanie na UW. Aktualnie jestem w Chorwacji na
praktykach u producenta cegiel. W ostatnim czasie znaleziono tu
bentonit.
Wiem, ze bentonit ma setki zastosowan: poczawszy od produkcji
karmy dla zwierzat, wina, po budowe drog, zbiornikow wodnych i
uszczelnien skladowisk odpadow itp.
Potrzebne mi sa informacje na temat: jakie konkretne parametry
(wlasciwosci) musi miec bentonit, aby mogl byc stosowany w
poszczegolnych galeziach przemyslu.
Moze takze bedziecie wiedziec jak ksztaltuja sie obecnie ceny
bentonitu w Europie?
Bede niezmiernie wdzieczna z informacje oraz za wskazowki gdzie
moge uzyskac tego typu dane.
Pozdrawiam
Ewa Daniuk

Czy chcesz wiedzieć więcej o komputerach?
Szukasz najnowszych wiadomosci, plików, programów, porad?
Mamy coś dla Ciebie -> Nowy serwis o komputerach:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fkomputery.wp.pl&sid=222