Re: jak sprawdzic czy to prawdziwe zloto?

Autor: <pete274_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 12:07:03 MET DST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: wengag@poczta.onet.pl
Do: Minerały <mineraly@man.lodz.pl>
Data: Fri, 16 Jul 2004 11:33:38 +0200
Temat: Re: jak sprawdzic czy to prawdziwe zloto?

>piotr chodziło o sposoby domowe, a nie u jubilera, poza trym jubiler nie
>zxajmuje sie badaniem złota tylko kamieniami, jestes dosc sceptyczny na
>dobre rady, wielki fachowiec,samorodek... czy miałes kiedys w reku
>samorodek?? nie sadze aby to zajmowała głowe Beaty, po prostu ma kawałek
>łancucha i chce znac jego przblizona wartosc o ile w ogóle jest cos warte,
>pozdrawiam
Nie kłóćmy się, proponuję. 1)100% domowych sposobów nie ma - nie dlatego, że ja tak twierdzę - tylko jest to tzw. prawda zwykła.
2)Ponieważ jest to forum z grubsza dot. minerałów, pomyślałem o samorodku a nie o łańcuchu - logiczne? 3)Tak, miałem w ręku samorodek, właśnie o nieznanym "na oko" składzie i nie podejrzewłem akurat w tym przypadku złota, ale chciałem stwierdzić co to jest.
4)Operację testowania rzekomej złotej obrączki od ruskich u jubilera przeprowadziłem osobiście, służę adresem.
Jeszcze jakieś pytania?
Teksty typu "sceptyczny, dobre rady, wielki fachowiec" proponuję zachować dla siebie.Mój priv: pete274@o2.pl - możemy podyskutować poza forum na temat rzetelności i kultury wypowiedzi itp.
Pozdrawiam -
Piotr