Re: jak sprawdzic czy to prawdziwe zloto?

Autor: beata_21 <beata_21_at_poczta.fm>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 17:00:13 MET DST

wiec powiem Wam tyle Panowie :) trzymalam te bransolete przez ponad 18 h w
kwasku cytrynowym :) no i nic, nie zczernialo.. jest tak jak wczesniej ;)
co do jubilera.. to wlasnie bylam i nie umi okreslic czy to jest zloto.. bo
sie tym ogolnie nie zajmuje.. nie wiem zbytnio gdzie moge isc, bo pewno w
lombardzie tez mi nic nie powiedza na ten temat.. no nie wiem.. skocze
jeszcze do jakiegos dobrego zlotnika.. mam nadzieje, ze mi pomoze :)

Dzieki chlopaki za pomoc
Papa i zycze Wam milego popoludnia (jak bedziecie mieli jeszcze jakies
porady dla mnie to klik)

Użytkownik <pete274@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
że ja tak twierdzę - tylko jest to tzw. prawda zwykła.
> 2)Ponieważ jest to forum z grubsza dot. minerałów, pomyślałem o samorodku
a nie o łańcuchu - logiczne? 3)Tak, miałem w ręku samorodek, właśnie o
nieznanym "na oko" składzie i nie podejrzewłem akurat w tym przypadku złota,
ale chciałem stwierdzić co to jest.
> 4)Operację testowania rzekomej złotej obrączki od ruskich u jubilera
przeprowadziłem osobiście, służę adresem.
> Jeszcze jakieś pytania?
> Teksty typu "sceptyczny, dobre rady, wielki fachowiec" proponuję zachować
dla siebie.Mój priv: pete274@o2.pl - możemy podyskutować poza forum na temat
rzetelności i kultury wypowiedzi itp.