Re: Czy ostali się...

Autor: Sara <sara_w_at_op.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 10:21:47 MET DST

>Czy ostali się tu jeszcze jacyś żywi mineralnicy? :-)<

a jakże, ostali się :-))

witajcie,
wróciłam właśnie z okolic Tarnowa wspominanego
tu niedawno,
interesuję się skamieniałym drewnem i moja wyprawa
miała na celu "odwiedzenie" zapomnianych skamieniałych pni.
Leżą one przy kamieniołomie w Lichwinie, zarastaja krzakami,
drzewami, nawet smieci tam leżą... aż serce ściska .....:-((
Są tam trzy pnie o długości od ok. 2-3,5 metra i znacznej średnicy.
Zotały wydobyte w tamtejszym kamieniołomie kilka lat temu.
Wielkim sukcesem jest, ze w ub. roku władze samorządowe
oznaczyły to miejsce skromną tablicą informacyjną. Teraz
a trafieniem tam nie ma problemu.
Jeśli będziecie w okolicy polecam to miejsce!

Zapraszam też serdecznie na moją stronę:
http://republika.pl/skamieniale_drewno
i wszystkich choć trochę zainteresowanych tematyką
skamieniałego drewnem do przyłączenia się do grona
powołanego Towarzystwa Pasjonatów Skamieniałego Drewna.

Pozdrawiam Was,
życzę owocnych wypraw
Sandra