Re: Czy ostali się...

Autor: mauro <und_at_op.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 20:14:47 MET DST

Ostali, ostali...
Też się zacząłem ostanio martwić , bo tak cicho....
Nestety ja też ostatnio nie odkryłem nic pasjonującego.
W podkrakowskich kamieniołomach zbierałem kryształy
kwarcu i kalcytu(nestety ich wielkosc zwykle ponizej 1cm),
przyokazji wydlubałem kilka skamienialych małży, trochę
kolców jeżowców, fragment liliowca itd.
Odwiedziłem też Kwaczale - jednak szukanie skamieniałego
drewna w lecie nie ma tam sensu - wszystko zarośnięte.
Byłem też chwilę w kamieniaołomie w Wysokiej
(obok ogrodzieńca) - tam także nie znalazłem mienrałów -
za to dużo "trupków"(amonity, małże , ramienionogi).
hehe - myslę że sezon na minerały dopiero sie zacznie - w końcu
wakacje.Niedlugo jade do Niemiec - może bede miał okazje
poszukać troche minerałów w satrych kopalniach w Schwarzwaldzie...

         pozdrawiam , mauro.