Zeolity z Vogelsberg (Ortenberg) w Niemczech

Autor: Dagmara Lesiów <diagra_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 21:50:16 MET DST

Witam

 Poszukuję literatury odnośnie zeolitów występujących na górze
Vogelsberg (Ortenberg) w Niemczech

Znalazłam w sieci następujące pozycje ale nie mam jak ich dostać.
Dlatego proszę o pomoc. Jeśli ktoś by miał zapłacę oczywiście za ksero i
przesyłkę !

1. czasopismo : Lapis 4 (6) 30 z artykulem Rund um den Vogelsberg
Wilke H.-J., Schoffmann W. 1979 rok
2.Geol. Jb. Hessen 114 249 1986 r. Paulingit und andere seltene Zeolithe in
einem gefrittetem
SandsteineinschluB im Basalt von Ortenberg (Vogelsberg)
3.Geol. Jb. Hessen 107 193 1979 r. Hentschel G. Hydrothermale Minerale in
Basalt von
Ortenberg (Vogelsberg)

Jeśli ktoś by miał także okazy z tego miejsca prosiłabym o nadesłanie mi
zdjęć z opisem.
( mail ; diagra@interia.pl)
Mam trochę okazów stamtąd ale skala nie jest zaduża więc mam problem z
oznaczeniem.

Za wszelką pomoc z góry dziękuję !

pozdrawiam DIAGRA Dagmara Lesiów