Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 00:13:59 MET DST

Użytkownik "Dawid Mazurek" <dawidmazurek_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:mailman.4.1082576123.532.mineraly_at_man.lodz.pl...

> Witam. Jestem nowym uczestnikiem. Jak nakazuje netykieta przedstawię się:
> Dawid, lat 19, interesuję sie paleontologią, mieszkam na górnym śląsku.

Witaj Dawid. Ja jestem tylko trochę mniej nowym uczestnikiem. Z zainteresowaniem "podglądam" minerały które tylko wpadną mi w oko, a czasem i w łapki. Mieszkam na Dolnym Śląsku, a tutaj o minerały jest trochę łatwiej. Czy na Górnym Śląsku oprócz roślin w węglu można też trafić na prehistoryczne smocze szkielety? :-)

                                                        Andrzej.