Autor: kkwasny (kkwasny_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 18:55:15 MET DST

Znalazłem nieduży kamień z zewnątrz rdzawa powierzchnią w przekroju czarny połysk troche metaliczny rysa czarna, gęstość 3,1 g/cm3 twardość szacuje ok. 3 uznałem , że grafit. Przewodzi pąd tj. przykładam bateryjkę 1,5 V przewodzi 1,5 V mierze A-y, amperów nie przewodzi żaróweczka nie świeci słyszałem o minerale grafityt ale w moich książkach go niema.Jestem słaby w rozpoznawaniu ,może ktoś mi podpowie.

           Pozdrawiam Liwocz.