Autor: esseirion [m.ziemann] (essi_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 16:25:33 MET

Poczta polska
> materiałów radioaktywnych podobno nie przyjmuje :-(

Hmmm po pierwsze, czy myślisz, że na każdej poczcie mają liczik ? Po drugie myślę, że Poczta Polska za materiały radioaktywne uważa coś co może stanowić realne zagrożenie i powinno być przechowywane w ołowiamym pojemniku o grubości 4 cm ścianka.

Myślę, że jeśli minerały mają promieniowanie Bq porównywlane z promieniowaniem wody leczniczej, to można je spokojnie wysłać. Ja bym zaryzykowała ;D

magda