Autor: Ireneusz Balicki (irbal1_at_inetia.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 11:25:28 MET

Witam!
Przy reinstalacji systemu utraciłem również książkę adresową i archiwum pocztowe.
Dlatego prosze Ciebie o ponowny kontakt w sprawie tego jednego krzemianu. Wystarczy e-mail.

Uczestników grupy przepraszam za "prywatę"

Może dodam jeszcze, że prezentowane niedawno przeze mnie skrzemieniałe drewno to nie oferta handlowa. Chcę nawiązać kontakt z osobami, które zbierają skrzemieniałe drewno, posiadają okazy i wiedzę o ciekawych stanowiskach z Dl. Śląska na wymianę.
Dlatego na pytanie o cenę okazów nie potrafię odpowiedzieć. Pozdrawiam
Irek