Autor: tomek (wafelek07_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 18:59:04 MET

Dzisiaj spotkala mnie bardzo mila niespodzianka w pracy a mianowicie, moj kolega pracujac w dawnym ZSRR na eksporcie, w okolicach Irkucka zakupil sobie makiete z mineralami z tamtych okolic. On sam nie interesuje sie mineralami poprostu nie mial co zrobisc z reszta pozostalych pieniedzy i zakupil wlasnie ta makiete, lezala u niego kupe lat az do momentu kiedy mu sie pochwalilem swoja pasja zbieractwa. Tym sposobem mam piekne okazy Lapis lazuli,Carnelianu, Nefrytu, Miki, i skamienialego drewna Pozdrawiam td