Autor: kkwasny (kkwasny_at_interia.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 13:56:21 MET

O mnie pseudo Liwocz
Jestem nowy w grupie starszy wiekowo.
Kamienie zawsz zauważalem.Od niedawna znoszę je do domu tylko mam problemy z określeniem ich nazwy i przydatności kolekcjonierskiej , pracuje nad tym. Mieszkam w okolicy Jasła kolo góry Liwocz którą wlaśnie penetruje.Mam trochę czasu bo już nie pracuje, jestem chemikiem. Mam wagę do okreslenia gęstości, troche kuionych mimerałów i jedyne poażniejsze znalezisko z liwocz skamieniały kawałek ślimaka.Czekam aż snieg ustąpi jak co znajdę, będe się chwalił.

        Pozdrawim wszystkich Liwocz