Autor: boba (boba4_at_op.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 18:03:09 MET

Witam .

Chciałbym wam przedstawic jaden z wielu moich planow wzbogacenia się. Planujemy z bratem podroz do Kolumbii, a dokladniej rejon Muzo chcielibysmy znalezc jakies szmaragdy. Czy jest to mocny chory pomysl. Czy ktos kopal w Kolumbii z twoich znajomych. Bardzo by mi to pomoglo w organizacji podrozy, jak to wyglada od strony prawnej, czy sa wlasnoscia panstwa, jak jest z wywiezieniem za granice, wiem ze kontrole sa straszliwe przez te narkotyki. I tak wszystkiego nie przewidze bo trudnosci wyjda w trakcie, ale chciałbym to dopracowac optymalnie. Wiec za inf. Z gory dziekuje