Autor: Tomek Praszkier (pra_tomek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 16:44:14 MET

Wiatm,

noszę się od pewnego czasu z ideą napisania artykułu-przewodnika po murach Warszawy więc teź będę wdzięczny za info. Z moich ulubionych miejsc mogę polecić:

- kwiaciarnia na rogu Kruczej i Jerozolimskich - pegmatyt ze Strzegomia
- PAP przy Rondzie De'Gaulla - cały obłożony andezytami zGóry Wźar
- Wedel na rogu Szpitalnej - piękna przykłady dewońskich
stromatoporoidów i permskich zepieńców - hall muzeum Techniki - labradoryty - chyba z Platformy Wschodnioeuropejskiej
- przejście podziemne pod Mariotem - rewelacyjne gnejsy i marmury - lapisy na Reform Plazie (o czym pisała Magda)

Miłych spacerów
Tomek Praszkier