Autor: Zbigniew Wojtaszek (zbenow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 16:09:34 MET

Niestety tak, na Politechnice Śląskiej w Gliwicach wygląda tak samo Zbyszek

  witam wszystkich
  Mam na imie Monika i studiuje geologie na UJ.   Odwiedzajac gieldy (rzekomo) mineralow w K-wie poczułam lekki nismak.   W zwiazku z tym moje pytanie brzmi: czy gieldy wszedzie poza Krakowem   wygladaja tak samo? czy sa to też gieldy BIŻUTERII, skamienialosci i mineralow,   a nie jak glosza plakaty: MINERALOW, skamienialosci i wyrobow jubilerskich?   pozdr
  Monika