Autor: pete274_at_o2.pl
Data: Thu 20 Nov 2003 - 11:20:09 MET

O tej szkole usłyszłem pierwszy raz w lecie na AMBERBALTIC.Przejrzałem www i rozmawiałem osobiście. Co prawda ruszył dopiero I rok, ale sprawa wygląda ekstra. Ponoć wersja zaoczna daje takie same efekty jak stacjonarna (przy większej oczywiście samodyscyplinie).Program (teorii i praktyki) jest NA PRAWDĘ przemyślany i daje podstawy do zrealizowania wręcz swojego "sposobu na życie". Mam kumpla w Reichu, który po podobnej szkole prowadzi pracownię ręcznego wyrobu biżuterii, jest SZCZEŚLIWY i żyje z tego taaaak ! Znana mi katedra projektowania biżuterii (pozdrowienia dla p. Jarka Kolca)daje dużą wiedzę - ale jednak nieco inną. A wspominane czesne 20 zł dziennie to, powiedzmy, "filtr" do badania jak bardzo ktoś CHCE. Tzw. bezpłatne studia też przecież sporo kosztują.Moje zdanie: *** ! Piotr