Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Nov 2003 - 19:53:49 MET

 >a nie pojda na przemial na
>tluczen drogowy, gdyby tam kiedys powstal kamieniolom.

Oj w tamtejszej paskudnej glinie to kamieniołom chyba nigdy nie powstanie,
zresztą już niedługo pewnie las wyrośnie.

>a tak widac, ze nie jest jeszcze
> tak zle, jak sie tylko porzadnie wkopac. :)

A wspomne jeszcze o tym, że ziemia jest tam faktycznie tak fajnie przekopana i przetrząśnięta ciężkim sprzętem, że na głębokości około 1,5 metra odkryłam szkłonośne złoże butelek szkalnych, a jeszcze niżej jakieś kableki w gumowych otoczkach, druciki i inne znaleziska pozostawione zapewne dla potomnych archeologów, aby mieli co za 400 lat jeszcze wykopywać i odkrywać ;)

 Magda