Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 20:20:49 MET

Ciekawe rzeczy mówisz,
szczególnie na temat owych torfów.
W ciagu ostatnich 3 lat zauważyłam,
że sporo tego torfu wyłazi na plażach w postaci pokładow grubości około 30-50 cm.
I co więcej ciocia mojego kolegi znalazła bursztyn, na plaży gdzie owe torfy są,
a gdzie ja bym się bursztynu nie spodziewała. Oczywiście mógł on tam przypłynąc (choć to dość skomplikowane miejsce), mogł ktoś go tam zgubić (ale malo tam turystów), a bryłka była całkiem całkiem - orzech włoski. pozdrawiam i dzięki - magda

ps: w czwartek ide szukac tej ksiazki na WG :)