Autor: konrad_at_s1.gim13.lublin.pl
Data: Wed 01 Oct 2003 - 10:32:04 MET DST

   Swego czasu miałem okazję dostać namiary na stanowiska turmalinów w Górach Sowich (okolice zapory w Zagórzu Śl., jakaś niesprecyzowana łączka w Michałkowej itp.). Póki co jedyna lokalizacja, do której dotarłem bez większego wysiłku (i w ogóle dotarłem ...) to właśnie rzeczone odsłonięcie przy koronie zapory w Zagórzu. Turmalinów ani śladu, ale przynajmniej znalazłem bardzo ładne krzyształy biotytu...

   Czy ktoś może dać mi jakieś, w miarę możliwości dokładne, namiary na stanowiska turmalinów w Górach Sowich?