Autor: plejady (plejady_at_wytnij-to.go2.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 07:35:20 MET DST

Witam :-)
mam nietypowa prosbe jesli chodzi o ta liste ale mam nadzieje ze mi wybaczycie bo nie znalazlem innej ktora swoim charakterem odpowiadalaby bardziej
poszukuje ząb dinozaura do dlugosci 3 cm ( ma to byc prezent stad takie zapotrzebowanie :-) ) jesli ktos go posiada a nie jest mu niezbedny w kolekcji to moze by mi pomogl ?

--
pozdrawiam
Jerzy Modzelewski

        www.plejady.pl  ( under construction )
Airshows,planes,cars,travels,astrophotos,events,
       Unofficial Okecie Airport webpage