Autor: Katarzyna S?k (addar_at_megapolis.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 12:26:07 MET DST

On Sun, 14 Sep 2003 21:07:37 +0200 (MET DST)  "Grzegorz Bijak [GR 166]" <gr166_at_interia.pl> wrote:
> [...]
ktoś wie czy w stolicy
> są
lepiej czy jakieś
> uczelnie
może źle szukam?

> znama tylko geologie na uw, no gemmologi zabardzo tam
chyba nie bedzie ale
> mineralogia jest dosyc blisko
>
> pozdrawiam

Witam!
Na wydz. geologii UW przynajmniej parę lat temu prowadzone były wykłady z gemmologii przez dr hab. Jana Parafiniuka. Jednak były to wykłady nie wchodzące w normalny program nauczania,tzw.wykłady do wyboru.Były to wyłącznie informacje teoretyczne bogato okraszone slajdami.Być może te wykłady prowadzone są i teraz,warto się dowiedzieć. Świetny był też cykl wykładów dr hab. Andrzeja Kozłowskiego pt.:"Słynne wystąpienia minerałów".
Pozdrawiam.Kaśka