Autor: Raymond (roussel_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 00:07:34 MET DST

Witam wszystkich Grupowiczow.
Jestem tu po raz pierwszy, wiec zgodnie z sugestia "list-ownera" napisze pare slow o sobie. Mam 37 lat, mieszkam i pracuje w Krakowie, ani profesjonalnie, ani nawet amatorsko nie zajmowalem sie dotad mineralogia, jesli nie liczyc rocznego kursu gleboznawstwa na studiach. Wiec raczej... sytuuje sie w roli pasozyta, ktory chce skorzystac z Waszej wiedzy i doswiadczen :) Mam za soba kilka rowerowych wyjazdow w rozne rejony bylego ZSRR. W przyszle wakacje wybieram sie do Uzbekistanu, i chcialbym wzbogacic plan tej podrozy o Wasza ulubiona dziedzine :) Bede wdzieczny, jesli ktos zechce mi podpowiedziec, czego moge poszukac w Uzbekistanie, gdzie, i jak to wyglada..., zartuje, obiecuje we wlasnym zakresie dowiedziec sie jak to wyglada. A propos, czy istnieje jakis dobry, praktyczny klucz do oznaczania skal, mineralow, kamieni polszlachetnych? I czy jest jakas dobrze napisana ksiazka, ktora moglaby byc wstepem do mineralogii dla takiego laika jak ja? Pozdrawiam wszystkich,
Leszek Orszulak