Autor: mauro (und_at_op.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 22:08:23 MET DST

 Witam !
Znow musze prosic o pomoc...
Niedawno robiac porzadki w piwnicy znalazlem w pudelku kilka zapakowanych kamieni. Byly to skaly wulkaniczne (bazalt) z jakims czerwonym mineralem. Wlasnie mnie zaciekawil ten czerwony mineral... - czy moze macie , Szanowni Grupowicze, jakas propozycje co to moze byc?

   Na opakowaniu byl podpis "nad Arabba , Grande Belvedere" - o ile mi wiadomo jest to w Dolomitach (Italiy).    kilka fotek umiescilem na stronce ktorej adres zaraz podam mam tylko jedna prozbe - prosze o cierpliwosc , bo zdjecia zajmuja troche- wiec sie przez chwile beda ladowaly...

         ADRES : http://www.v-lo.krakow.pl/~mauro/mauro/

                                                   pozdrawia
                                                                         mauro.

mauro