Autor: pete274_at_o2.pl
Data: Tue 26 Aug 2003 - 15:53:40 MET DST

NAPISAŁEM TO 21.SIERPNIA I NIKT NIE ZECHCIAŁ MI ODPOWIEDZIEĆ. CZY NIKT NIE WIE, CZY NIE TRKTUJECIE MNIE POWAŻNIE BO JESTEM NOWY? Minerały zacząłem zbierać dla walorów estetycznych; wiele lat zajmowałem się dość poważnie fotografiką. Moje oko automatycznie lgnie do wszystkiego, co jest ładne (świadomie formułuję to tak kretyńsko - nie chcę zaczynać od wywodu filozoficznego). Od kilku lat zinteresowałem się gemmoterapią w wersji "klasycznej" i pranicznej. Sądzę, że będę na forum zabierał głos rzadko bo mało wiem.i od razu proszę wszystkich o pomoc: właśnie zalewa Polskę fala wyrobów i "odłamków" czegoś, co jest nazywane onyksem pakistańskim. Wydaje mi się, że uzyskałem ciekawe efekty przy zastosowaniu tego czegoś w gemmoterapii, więc zacząłem poszukiwać informacji co to właściwie jest (w tej kolejności). I tu niespodzianka:co źródło to inna wersja - od nic nie wartego kalcytu po ... aleksandryt. Ludzie, Wy się na tym znacie - proszę POWIEDZCIE MI CO TO JEST!! Piotr Zajączkowski
pete274_at_o2.pl