Autor: Mariusz (svalbar_at_polbox.com)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 15:21:47 MET DST

Witam!
To moj pierwszy post na tej grupie, prosze wiec o wyrozumialosc jezeli temat byl juz walkowany, aczkolwiek przejzalem archiwum i nic nie znalazlem. Jak chodze to patrze co mam pod nogami i ciekawe rzeczy czasami moge znalezc. Raz nawet na praktyce z kartografii trafilem na belemnita. Dla niektorych to moze nic, dla innych moze juz cos... Natomiast chcialbym przecinac i szlifowac. I stad moje pytanie.
Jakie powinny byc obroty, jaka tarcza? Czy mozna uzyc tarcze diamentowa do ciecia glazury? Pomijam kwestie mocowania cietego elementu. Jak to potem wyszlifowac?

Pozdrowienia

Mariusz