Autor: olafbujok (olafbujok_at_o2.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 07:10:54 MET DST

Witam!

Karndum napisal:
k> to cie podziwiam i szanuje, studiuje w Poznaniu(geo~ oczywiscie), ale AGH to k> jest nasze zbiorowe marzenie (moje i moich kolegow z roku)!!!!

        Cuż mi także się na GGiOŚ podoba ;) Zrezygnowałem nawet z innego wydziału na AGH, zdałem egzamin na geologie i jestem teraz happy.[właśnie mi się dziekanka kończy na tym pierwszym i bez wachania rezygnuje z niego]

Bejok napisal:

> Ja studiowałem na AGH w Krakowie

          Tak... czytam gazety i nie mogę się dopatrzyć ofert... Dlatego robię kilka innych rzeczy bo niewiele osób z dyplomem znajduje obecnie prace w "zawodzie" :|

niepoprawny optymista :) - olaf
www.informatica.agh.edu.pl/~ender

PostScriptum:
Przychodzi facet świeżo po studiach do pracy, a pracodawca każe mu wziąść miotłe i posprzątać.
"Panie! Ale ja mam dyplom! Jestem mgr. inz.!!" -unosi sie "Dyplom?? No tak... W takim razie niech pan patrzy! To jest miotła i nią zamiata się tak." - rzecze pracodawca.

PS2: co znaczył kiedyś skrót mgr. inż.??: "Mozesz Gówno Robić I Nieźle Żyć"

PS3: Przepraszam za obrazowac w poprzednich PS'ach