Autor: karndum (karndum_at_hotmail.com)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 00:11:59 MET DST

wiesz co, ostatnio zastanawialem sie nad tymi dzialami geologii i zgadzam sie s toba, czasami nie wiadomo nawet czy dana dziedzina jest jeszcze nauka geologiczna czy nie, tak sie to wszystko rozczlonkowalo, ale dla samej nauki to chyba lepiej - jak widac dla grup dyskusyjnych chyba nie - kazdy z nas geologow woli chyba raczej siedziec cicho, a moze to jednak zle, sam nie wiem, kwestia podejscia...