Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 15:30:49 MET DST

> Zapomniałem zapytać o jeszcze jedną interesującą mnie rzecz.
> Mianowicie - jak wygląda ruda niklu w momencie wydobycia oraz gotowy

Normalnie - wszystkie skaly jakie tam sie znajdowaly i ktore widziales szly rowno do pieca.
A sole niklu sa zwykle jasnozielone, stad zabarwienie chryzoprazu.

> produkt?

Uzyskiwano zelazonikiel, ktory byl polproduktem dla innych hut do stali stopowych. Wygladal tak sobie, znacznie gorzej niz wzglednie ladny zelazokrzem.

Oczywiscie to wszystko juz historia...

ak

PS. Wylacz ten HTML!!! >:-/