Autor: krzysztof pietras (kp.chaos_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 15:49:15 MET DST

 Witam!
  Poszukuje informacji, gdzie na terenie Kotliny Klodzkiej sa ciekawe stanowiska geologiczne (chodzi mi o odsloniecia nie opisane w ksiazce "Zbieramy mineraly i skaly"). Szczegolnie interesuje mnie wschodnia czesc kotliny; Gory Zlote i Masyw Snieznika, moga tez byc stanowiska z Czech.  Szukam tez informacji o sztolniach w obrebie Kotliny Klodzkiej, szczegolnie choddzi mi o dokladne opisy polozenia.

                                         Pozdrawiam!
                                       Krzysztof Pietras

"Kto pierwszy, ten lepszy!" - słodka zemsta Elizabeth Hurley... Od 1 sierpnia w kinie! < http://film.wp.pl/p/film.html?id=2043 >